Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share
 

 Regulamin forum

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Vesper E. Quinn
Admin
Vesper E. Quinn
liczba postów : 62

Regulamin forum Empty
PisanieTemat: Regulamin forum   Regulamin forum Icon_minitimeSob Lip 21, 2012 9:35 pm





Regulamin


Użytkownik i gra.
1. Twój Nick= imię i nazwisko postaci, ostatecznie pseudonim „artystyczny” i nazwisko.
2. Obowiązujący wymiar awatara na forum to 200x320. Avatary w innych wymiarach będą usuwane.
3. Każdy z użytkowników powinien podać albo rzeczywisty mail albo numer gadu-gadu.
4. Dozwolone są zdjęcia w avatarach i animacje o bardziej odkrytych atutach. Jednak administracja przestrzega o zachowaniu umiaru. Nie chcemy tutaj kolejnej strony pornograficznej.
5. Podpis w profilu jest obowiązkowy. Jednak prosimy o zachowanie umiaru.
6. Jeżeli boisz się, że ktoś może zabrać Ci twój wymarzony wygląd, zarezerwuj go. W przypadku, gdy go nie zarezerwujesz, a zaczniesz robić kartę i ktoś inny odda szybciej od Ciebie kartę postaci z tym samym wyglądem, proszę nie mieć do nikogo pretensji. Dopisek budowa przy karcie nie rezerwuje Ci postaci, jeżeli ktoś odda kartę szybciej z takim samym wyglądem musisz znaleźć inny.
7. Grę fabularną możesz rozpocząć dopiero po zaakceptowaniu karty przez, któregoś z administratorów. Nie dotyczy tematów off top oraz shout box’a.
8. Kartę postaci wypełniamy zgodnie ze wzorem. Jakiekolwiek zmiany nie będą akceptowane przez administrację.
9. Nie istnieje u nas cenzura. Sceny erotyczne nie muszą, ale mogą być oznaczane ostrzeżeniem „+18” .
10. Każdy użytkownik, który ma zaakceptowana kartę postaci ma obowiązek czynnego udzielania się w grze fabularnej. Jeżeli administracja dostrzeże iż ktoś przebywa na forum i udziela się na OT i unika gry mimo iż jest wiele chętnych postaci do pisania. Taki użytkownik dostanie pisemne ostrzeżenie. Jeżeli sytuacja się nie poprawi użytkownik zostanie usunięty!
11. Niezgłoszone nieobecności dłuższe niż dwa tygodnie równają się z dodaniem postaci do nieaktywnych. Po miesiącu postać zostaje przesunięta do postaci do przejęcia.
12. Z jednego IP (jednego usera) można mieć maxymalnie 3 postaci.
13. Jeżeli zrobiłeś wpierw postać żeńską, druga musi być męska.

◖Administracyjnie.
1. Jeżeli masz problem z kodami html na forum, możesz zgłosić się do administracji. Na pewno Ci pomożemy. Nie przejmuj się, gdy coś zepsujesz, wystarczy napisać do nas.
2. Chcemy mieć na forum miłą atmosferę. Jakiekolwiek kłótnie na shout boxie są niedopuszczalne. Będą odpowiednio karane. Chcecie się kłócić róbcie to prywatnie.
3. Dyskryminacja drugiego usera, obrażanie go w dobitnie niestosowny sposób będzie surowo karana. Automatyczny ban i usunięcie postaci.
4. Na dowód zapoznania się z regulaminem w odpowiednim do tego temacie, podpisz się imieniem i nazwiskiem swojej postaci oraz kursywą pod spodem dopisz swój ulubiony cytat/myśl życiową. Wiemy, że wiele osób unika czytania regulaminów i szuka jedynie odpowiedniego haczyka, który zastawia administracja. Jednak w przypadku jakichkolwiek nieścisłości, które są zawarte w regulaminie źli możecie być tylko na siebie, nie na administrację czy kogokolwiek innego.
5. Jeżeli ktoś będzie zadawał pytania, na które można znaleźć odpowiedź w regulaminie, administracja może być nieprzyjemna. Ponieważ nieznanie prawa szkodzi, a tym bardziej nie zwalnia z odpowiedzialności.





Powrót do góry Go down
https://redland.forumpolish.com
 

Regulamin forum

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Wstęp :: .Regulamin -